härligt underbart!

Hallooou! I dag åkte tidigt till mamma och hälsade på mina katter som heter "fröken lillis" och " lilla ugglis" så goa !!! Sen blev det att promenera till frölunda torg och köpa medel till badrummet för att få bort möglet :) kommer hem och slänger mig i soffan en stund. Fy hälvete vad gött o vila nån minut :)! Där stannade jag inte länge.Upp och hoppa åter igen. Ta hand om disken som jag inte orkat ta hand om på några dar.samtidigt så kommer min älskling hem. Och min plutt var givetvis hungrig som ett lejon efter jobbet. Så fram med stekpannan ! Och fixa i hop en go kebab sallad. Så att ha tillfredställt min älskling lägger jag mig i sängen och drömmer om en söy picknik vid havet. Är så lycklig med min anders<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback